Registre General del Ministeri:
c/ Alcalá, 9. 28071 - Madrid.

Registre de solicituds, escrits i documents dirigits al Ministeri
Podran presentar-se en qualsevol dels Registres del Ministeri i els seus Organismes i Ens adscrits, tant en Serveis Centrals com a Perifèrics, per correu ordinari o certificat i personalment. A més podran presentar-se en qualsevol òrgan de l'Administració General de l'Estat i de l'Administració de les Comunitats Autònomes i en les Entitats Locals (que hagin signat convenis de col·laboració per a la "finestreta única").
El Ministeri d'Hisenda utilitza el Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat (REG-AGE), que permet la recepció i remissió de sol·licituds, escrits i comunicacions relatius al seu àmbit, de conformitat amb el previst en Llei 39/2015, d'1 d'octubre
, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre
, de Règim Jurídic del Sector Públic
Normativa sobre registre de documents:


pel qual es regulen els registres i les notifi-cacions telemàtiques, així com la utilitzacióde mitjans telemàtics per a la substitució del’aportació de certificats pels ciutadans.
, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics, recull, en el seu article 11 i), com a contingut mínim a la disposició de les persones interessades, la normativa reguladora del Registre al que s'accedeixi a través de la seu electrònica. L'article 38 del citat Reial decret regula el Registre Electrònic Central de l'Administració General de l'Estat i estableix la naturalesa i funcionament d'aquest Registre, complint la funció de fer el seient de tot document que sigui presentat o que es rebi en qualsevol òrgan administratiu de l'Administració General de l'Estat.
, per la qual es regula el Registre Electrònic General en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat té com a fi els requisits i condicions del funcionament del REG-AGE.Bàners destacats